Alla inlägg under augusti 2007

Av lotta - 13 augusti 2007 09:01

tänk vad tiden går fort ibland, nu har jag haft sex veckors semester . så det är dax att börja idag, och bara för det så fick jag en vaknatt med två öroninflamations barn ,,,

så jag börjar veckans jobb med att ta ledigt.......


annars har helgen bjudit å en svuverän konsert med Per Gessle,KANONON

BRA , min kära svägerska  bjöd mig i förtidig födelsedags present, fyller ju i november  så det är snart????


vi börja kvällen på en picknick filt med vin o kycklingmacka,, sen sjöng vi lika bra som per  om inte ännu bättre,(HÖGRE) ialla fall, jätte kul tack sandra.....


oj dax  att fara till farbror doktorn,,ikväll ses vi i skogen flickor  kramis

Av lotta - 7 augusti 2007 15:52

Av lotta - 6 augusti 2007 07:54

idag var det dags för sol stressen  har man ett hus fyllt av 5 barn är sol= bad. så upp å morgonen o ta hand om de fyrfota blev lite framförgående träning+ slalom med härja. vid tio om emelie då for vi väg till spår skogen

emilie la ett sår till härja som hon inte redde ut. men vi tar nya tag, kul

med  en ny spårläggare.

sen skulle vi bara åka hem jag slängde in magväskan bak i bilen o slog igen

JÄKLAR bil nycklarna!!!!!!!som tur var vi inte långt hemmifrån så vi hämta extranycklarna.... slutet gott allting gott, tack för hjälpen emilie


hem packa fika korgen o sen till badet med lillebror o hans barn

unerbart oj vad klockan går fort, hem  fixa mat acka iväg till båten

när tomas kom hem lika underbart!


hem=slipa, spackla ,utbygget inte lika underbart men det blir.....

   

                                                  
                              natti



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards